पर्यटक यातायातलाई व्यवस्थित गर्न पर्यटक यातायात व्यवसायी संघको अग्रसरतामा कार्यविधि लागू गरिएको हो
नयाँ पत्रिकासरकारले पर्यटक यातायातका लागि नयाँ मापदण्ड लागू गरेको छ । श्रम तथा यातायात मन्त्रालयले पर्यटक बोक्ने हरियो नम्बर प्लेट दर्ता तथा सञ्चालनका लागि नयाँ मापदण्ड लागू गरेको हो ।
पर्यटक यातायातलाई व्यवस्थित गर्न पर्यटक यातायात व्यवसायी संघको अग्रसरतामा कार्यविधि लागू गरिएको मन्त्रालयले बताएको छ । गत महिनादेखि लागू भएको कार्यविधिले पर्यटक यातायात सञ्चालनका लागि निश्चित मापदण्ड तोकेको छ ।
'पर्यटक यातायात सेवा व्यवसाय दर्ता तथा सञ्चालन कार्यविधि २०६८' नाम दिइएको कार्यविधिमा पर्यटक यातायात चलाउने चालकले सामान्य अंग्रेजी बोल्न जान्नुपर्ने व्यवस्था गरेको छ । कार्यविधिले चालक तथा सहचालकका लागि युनिर्फमसमेत तोकेको छ । सवारी साधनमा 'पर्यटकका लागि मात्र' भन्ने वाक्यांश अनिवार्य रूपमा लेख्नुपर्ने कार्यविधिमा उल्लेख छ ।
कार्यविधिमा पर्यटक सवारीका लागि युरो मापदण्डको हुनुपर्ने छ । त्यस्तै, कार्यविधिले सवारी साधनको न्यूनतम इन्जिन क्षमता -सिसी) समेत तोकेको छ ।
सानो कार तथा भ्यान कम्तीमा १२ सय सिसी क्षमताको हुनुपर्छ । त्यस्तै, मिनी, माइक्रो बस २५ सय सिसी तथा ठूलो बस ३ हजार सिसीभन्दा माथिको हुनुपर्ने प्रावधान कार्यविधिमा छ । पर्यटक सवारी कम्तीमा चालकसहित कम्तीमा ५ जना सिट क्षमताको हुनुपर्छ । पर्यटक सवारीमा एयर कन्डिसन अनिवार्य हुनुपर्ने र सवारीको आयु खुलाउनुपर्ने प्रावधान कार्यविधिमा छ ।
नेपाल पर्यटक यातायात व्यवसायी संघले कार्यविधिबाट व्यवसाय व्यवस्थित हुने भन्दै स्वागत गरेको छ । कार्यविधि बनेपछि सबै गाडी हरियो प्लेटमा दर्ता गर्न पाउने र यो व्यवसाय पनि पर्यटन व्यवसाय हुने संघको भनाइ छ । पर्यटक यातायातमा कानुनको अभाव भएकोले व्यवसाय सञ्चालन गर्न कठिनाइ भएको व्यवसायीले बताउँदै आएका थिए ।
नेपाल एसोसिएसन अफ ट्राभल एन्ड टुर अपरेटर्स -नाटा) ले भने कार्यविधिले व्यवसायीका समस्या सम्बोधन नगरेको बताएको छ । 'कार्यविधिले व्यवसायीका माग सम्बोधन गरेन,' नाट्टाका महासचिव मधुसुदन आचार्यले भने । मन्त्रालयले कार्यविधि निर्माणका क्रममा नाटासँग सहकार्य नगरेको उनले जानकारी दिए । व्यवसायीले उठाउँदै आएका भन्सार छुटसहितका विषय सम्बोधन नगरेसम्म व्यवसाय फस्टाउन नसक्ने आचार्यको भनाइ छ ।
'सरकारी उदासीनताका कारण पछिल्लो समयमा पर्यटक सवारीमा लगानी थपिन सकेको छैन,' आचार्यले भने । कार्यविधिमा भएको हरियो नम्बर प्लेट युक्त सवारीसाधन निजी बनाउन नपाउने प्रावधानलगायतका बुँदा व्यावहारिक नभएकाले अमान्य भएको नाटाले जनाएको छ । अव्यावहारिक बुँदा संशोधन गर्न नाटाले मन्त्रालयलाई आग्रह गरिसकेको छ ।
व्यवसायीका अनुसार पर्यटक सवारीमा हालसम्म करिब ४ अर्ब रुपैयाँको लगानी भइसकेको छ । पर्यटक यातायातका क्षेत्रमा वार्षर्िक करिब १ अर्ब रुपैयाँको कारोबार हुने अनुमान छ । संघका अनुसार राजधानीमा मात्र करिब ४५ को हाराहारीमा पर्यटक यातायात व्यवसायी छन् । यो व्यवसायबाट १ हजारभन्दा बढीले प्रत्यक्ष रोजगारी पाइरहेको संघको दाबी छ ।
सिन्डिकेटका कारण लामो दूरीमा सवारी चलाउन गाह्रो भइरहेको व्यवसायीको भनाइ छ । व्यवसायीले नेपालमा उपलब्ध पर्यटक यातायात सुविधा सम्पन्न भन्ने गरेका भए पनि अन्तर्राष्ट्रियस्तरको सुविधा नभएको गुनासो रहँदै आएको छ ।
सरकारले पर्यटक यातायात व्यवसायलाई पर्यटन व्यवसायअन्तर्गत नराखेकाले यस्ता सवारीमा भन्सार छुटको सुविधा पनि उपलब्ध हुन सकेको छैन । एउटा सुविधासम्पन्न पर्यटक बस नेपाल भित्र्याउन करिब १ करोड रुपैयाँ लाग्ने व्यवसायी बताउँछन् । स्तरीय पर्यटक भित्र्याउन भन्सार शुल्क २० प्रतिशतमा झार्नुपर्ने माग उनीहरूको छ ।