Monday, April 18, 2011

१० लाखको हल्ला !


सरकारले सन् २०११ मा १० लाख पर्यटक ल्याउने लक्ष्यसहित अन्तर्राष्ट्रिय प्रचारप्रसारमा जोड दिइरहेको छ । तर, केहि पर्यटन व्यवसायी भने १० लाखको हल्लाले पर्यटकलाई असर पर्न सक्ने बताइरहेका छन् । पर्यटक संवेदनशील हुने भएकाले १० लाखलाई धेरै महव दिन नहुने भनाइ उनीहरूको छ ।
ट्रेकिङ व्यवसायी आङछिरिङ शेर्पा १० लाखको हल्लाले पर्यटकमा एक किसिमको त्रास छाएको बताउछन् । ‘पर्यटकलाई सानोतिनो कुराले पनि असर पार्छ, धेरै हल्ला भए पर्यटक आउदैनन्,’ शेर्पा भन्छन् । होटल तथा विमान कम्पनीले बुकिङ सकिएको हल्ला गरेपछि पर्यटकलाई टिकट र होटलमा बास नपाइएला भन्ने डर रहेको उनको दावी छ । ‘होटल प्याक भए पर्यटक कसरी आउछन् ? शेर्पा प्रश्न गर्छन् । प्रायजसो पा“चतारे होटल तथा नेपाल आउने विमान कम्पनीले अप्रिल, मे तथा जुनका लागि ८० प्रतिशत बुकिङ भइसकेको बताएका छन् । यही अवस्था कायम रहे ‘पिक’ सिजनमा कोठा पाउन गाह्रो हुने होटल सञ्चालक बताउछन् ।
सन् १९८० को दशकमा हिमालमा पर्यटकको भीड बढेको हल्ला फैलिएपछि पर्यटक घटेको स्मरण गर्दै शेर्पाले आगामी दिनमा पनि त्यस्तो स्थिति आउन सक्नेतर्फ सचेत रहन सुझाब दिए । ‘पर्यटकमा १० लाखको सूचनामात्र गइरहेको छ, अन्य कुरालाई पनि महŒव दिएर प्रचारप्रसार गर्नुप¥यो,’ शेर्पाले भने ।
होटल व्यवसायीले हाल अकुपेन्सी ८० प्रतिशतसम्म रहेको जानकारी दिएका छन् । सेप्टेम्बर, अक्टोबर र नोभेम्बरबाहेक अन्य महिनालाई पर्यटन क्षेत्रमा ‘अफसिजन’ मानिन्छ । कुल पर्यटकमध्ये करिब ३५ प्रतिशत अफ सिजनमा आउ“छन् । अहिले नै ८० प्रतिशत अकुपेन्सी रहेको अवस्थामा मुख्य सिजनमा धान्न नसकिने सञ्चालकहरू बताउ“छन् । सरकारी अधिकारी भने आएका पर्यटकमध्ये ४० प्रतिशतलाई ग्रामीण क्षेत्रमा पु¥याउने लक्ष्य राखिएकाले होटल अभाव नहुने दाबी गर्छन् । यसका लागि सरकारले होमस्टेको अवधारणा ल्याएको छ ।
ट्राभल व्यवसायी पर्यटकले प्याकेज बुकिङ गर्नुअघि धेरै सोधखोज गर्न थालेको बताउ“छन् । ‘पर्यटक बढी सचेत भएका छन्, सेवासुविधाबारे धेरै चासो राख्छन्,’ एक ट्राभल एजेन्सी सञ्चालक भन्छन् । पर्यटकको मागका साथै क्षमता पनि बढाउनुपर्नेमा व्यवसायीको जोड छ । काठमाडौंलगायत अन्य पर्यटकीय गन्तव्यका होटलÔमता जोड्दा वर्Èभरिमा १० लाख पर्यटक धान्न पर्याप्त रहेको दाबी होटल संघ नेपालको छ ।
पर्यटन वर्षका राष्ट्रिय कार्यक्रम संयोजक योगेन्द्र शाक्य पर्यटन वर्È सफलताको मापदण्ड १० लाख पर्यटकलाई मात्र बनाउन नहुने बताउ“छन् । १० लाख पर्यटक भिœयाउने अभियानको लक्ष्य भएपनि गन्तव्य नभएको उनको भनाइ छ । ‘अभियानको मुख्य उद्देश्य फस्टाउ“दो पर्यटन उद्योेगलाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रको मेरुदण्डका रूपमा स्थापित गराउनु हो, १० लाख नै सफलताको मापदण्ड पक्कै होइन । १० लाख आए राम्रो हो तर आएनन् भनेर अतालिनुपर्ने अवस्था छैन,’ शाक्य भन्छन् । २०११ मा १० लाख पर्यटक भिœयाउने र यो संख्यालाई बढाएर २०२० मा २० लाख पु¥याउने लक्ष्य सरकारको छ ।
व्यवसायीहरू पर्यटकको संख्यामा भन्दा गुणस्तरमा जोड दिनुपर्ने बताउ“छन् । ‘आएका पर्यटकलाई सन्तुष्ट बनाउनु महŒवपूर्ण कुरा हो । एउटा खुसी भएर फर्केको पर्यटकले थप दुईजना पर्यटक यहा“ पठाउ“छ भने असन्तुष्ट पर्यटकले दुईजनालाई यहा“ आउनबाट रोक्छ,’ सांग्रिला ट्राभल्स एन्ड टुर्सका प्रबन्ध निर्देशक अशोक पोखरेलले भने । पर्यटकको बसाइअवधि लम्ब्याउनु र खर्च बढाउनु अभियानको मुख्य लक्ष्य हुनुपर्ने उनको भनाइ छ । हाल नेपाल आउने पर्यटकको सरदर बसाइ अवधि ९ दिन र खर्च सय डलरभन्दा कम छ ।

1 comment:

  1. म श्री एडम्स केविन, Aiico बीमा ऋण ऋण कम्पनी को एक प्रतिनिधि हुँ तपाईं व्यापार लागि व्यक्तिगत ऋण आवश्यक छ? तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण दस्तावेज संग अगाडी बढन adams.credi@gmail.com: हामी तपाईं इच्छुक हुनुहुन्छ भने यो इमेल मा हामीलाई सम्पर्क, 3% ब्याज दर मा ऋण दिन

    ReplyDelete