Friday, July 15, 2011

विमानस्थल सुधारका हावादारी योजना


नया पत्रिका
काठमाडौं, ३० असार
सरकारले जनकपुर र सुर्खेत विमानस्थललाई क्षेत्रिय अन्तर्राष्ट्रिय स्तरको विमानस्थलका रूपमा स्तरोन्नति गर्ने योजना अघि सारेको छ । भैरहवास्थित गौतम बुद्ध र पोखरा विमानस्थललाई क्षेत्रिय अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलका रूपमा विकास गर्ने पुरानो योजना पूरा नहदै सरकारले नीति तथा कार्यक्रममार्फत थप दुई विमानस्थल सुधारको योजना अघि सारेको हो ।
विमानस्थल सुधारका नया“ योजना सार्वजनिक गरिए पनि आधा दशक पुराना यस्ता योजना कार्यान्वयन भएका छैनन् । केही वर्षअघि सरकारले भैरहवाको गौतमबुद्ध र पोखरा विमानस्थललाई क्षेत्रिय स्तरको विमान अवतरणका लागि स्तरोन्नति गर्ने योजना अघि सारेको थियो । तर, वर्षौं बितिसक्दा पनि यो योजना कार्यान्वयन हुन सकेको छैन । भैरहवा विमानस्थल सुधारका लागि एसियाली विकास बैंकले ऋण सहयोग प्रदान गरेको छ । त्यस्तै, आधा दर्जन अन्तर्राष्ट्रिय संघसंस्था तथा विदेशी विमान कम्पनीले समेत यो विमानस्थलमा चासो राखेका छन् । त्यस्तै पोखरा विमानस्थल स्तरोन्नतिका लागि वर्षौं अघि जग्गा अधिग्रहण गरिए पनि हालसम्म भौतिक पूर्वाधार निर्माणको काम भएको छैन । पोखरा विमानस्थल सुधार भए बुद्ध एयरले पोखरा–लखनऊ उडान गर्ने बताएको थियो ।
अघिल्ला योजना पूरा नहुदै पर्यटन तथा नागरिक उड्डयनमन्त्री भएका वेला शरतसिंह भण्डारीको गृहजिल्लानजिक पर्ने जनकपुर विमानस्थललाई पनि क्षेत्रिय बनाउने घोषणा गरेका थिए । त्यस्तै, हालका पर्यटन तथा नागरिक उड्डयनमन्त्री खड्गबहादुर विश्वकर्माले आफ्नो क्षेत्रमा पर्ने सुर्खेतलाई क्षेत्रिय विमानस्थल बनाउने योजना अघि सारेका छन् । उनको गृहजिल्ला कालिकोट हो ।
एकपछि अर्को गर्दै घोषणा गरिएका यस्ता महवाकांक्षी कार्यक्रमलाई विज्ञहरूले सस्तो लोकप्रियता कमाउने हावादारी योजनाको संज्ञा दिएका छन् । सबैलाई खुसी पार्न सरकारले कुनै निश्चित योजनाविनै विमानस्थल निर्माणको घोषणा गरेको उनीहरूको भनाइ छ । ‘हरेक वर्षको नीति तथा कार्यक्रम र बजेटमा विमानस्थल निर्माण र सुधारका योजना ल्याइन्छन् । तर, ती कार्यान्वयन हदैनन्,’ पर्यटन मन्त्रालयका एक अधिकारीले भने । राजनीतिक प्रभावमा पनि यस्ता पुरा नहुने योजना आउने गरेको उनको भनाइ छ । थप विमानस्थललाई अन्तर्राष्ट्रिय बनाउने घोषणा गर्नुअघि भैरहवा र पोखरा विमानस्थल सुधार गर्नुपर्ने उनको सुझाब छ ।
सरकारले हालै नीति तथा कार्यक्रममा सुर्खेत र जनकपुरलाई नया क्षेत्रिय विमानस्थल बनाउने योजना सार्वजनिक गरेको थियो । त्यसैअनुसार, बजेटसमेत छुट्याइएको अवस्था छ । न्यूनतम दक्षिण एसियाली स्तरको विमानस्थल बनाउने सरकारी योजना पनि छ ।
सरकारले क्षेत्रीय अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल बनाउने घोषणा गरे पनि देशभरका विमानस्थल सञ्चालन गरिरहेको नेपाल नागरिक उड्डयन प्राधिकरणले यसका लागि प्रारम्भिक अध्ययनसमेत गरेको छैन । सरकारको नीति तथा कार्यक्रममा क्षेत्रिय विमानस्थलको विÈय आए पनि प्राधिकरणले त्यसको सान्दर्भिकता, आवश्यकता, आर्थिक प्रतिफललगायत विÈयको निश्चित कार्ययोजना नबनाएको महानिर्देशक रामप्रसाद न्यौपानेले बताए ।
उता, बाराको निजगढमा निर्माण गर्ने भनिएको दोस्रो अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलका लागि कोरियाको ल्यान्डमार्क वल्र्डवायड नामक कम्पनीले विस्तृत सम्भाव्यता अध्ययन प्रतिवेदन तयार गरेर सरकारलाई बुझाइसकेको छ । सन् २०११ भित्र निर्माणको जिम्मेवारी दिए २०१५ भित्र पहिलो चरणको उडान भर्ने लक्ष्य सम्भाव्यता अध्ययन प्रतिवेदनमा ल्यान्डमार्कले उल्लेख गरेको छ । पहिलो चरणमा ५६ करोड अमेरिकी डलरमा उडान सञ्चालन गरिने र ५० लाख यात्रुको आवागमन हुने कम्पनीको दाबी छ ।
सरकारले चार विमानस्थललाइ क्षेत्रिय अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल बनाउने घोषणा गरेसगै दोस्रो अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल निर्माणको अवधारणा अलपत्र पर्ने देखिएको छ । नेपालजस्तो सानो मुलुकमा चारवटा क्षेत्रिय अन्तर्राष्ट्रिय र दुईवटा अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल सञ्चालन सम्भव नहुने विज्ञहरूको भनाइ छ । अन्तर्राष्ट्रिय नागरिक उड्डयन संगठन (आइकाओ) को ले क्षेत्रिय अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल सञ्चालनका लागि वार्षिक न्यूनतम यात्रुको आवागमन संख्या तोकेको छ ।

1 comment:

  1. म श्री एडम्स केविन, Aiico बीमा ऋण ऋण कम्पनी को एक प्रतिनिधि हुँ तपाईं व्यापार लागि व्यक्तिगत ऋण आवश्यक छ? तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण दस्तावेज संग अगाडी बढन adams.credi@gmail.com: हामी तपाईं इच्छुक हुनुहुन्छ भने यो इमेल मा हामीलाई सम्पर्क, 3% ब्याज दर मा ऋण दिन

    ReplyDelete