नयाँ पत्रिका
काठमाडौं, २० भदौ
निजी क्षेत्रले पर्यटन वर्ष २०११ पछि
अर्को प्रवर्द्धनात्मक पर्यटन अभियानको प्रस्ताव ल्याएको छ । नेपाललाई
पर्यटकीय गन्तव्यको रूपमा स्थापित गर्न अभियानलाई जारी राख्नुपर्ने भन्दै
पर्यटन व्यवसायीले नयाँ अभियानको प्रस्ताव ल्याएका हुन् ।
पर्यटन वर्ष कार्यक्रम कार्यान्वयन
समितिको बैठकमा व्यवसायीले पर्यटन प्रवर्द्धनका लागि अभियान आवश्यक भएको
भन्दै पर्यटन प्रवर्द्धन निरन्तर हुनुपर्नेमा जोड दिएका थिए । 'पर्यटन
वर्षपछि अर्को पर्यटन अभियानको तयारी भइरहेको छ,' नेपाल एसोसिएसन अफ टुर
एन्ड ट्राभल एजेन्ट्स (नाट्टा) का अध्यक्ष तथा पर्यटन वर्ष समितिका सदस्य
अर्जुनप्रसाद शर्माले भने । आगामी डिसेम्बरमा पर्यटन वर्ष सकिएसँगै सन्
२०२० सम्मलाई लक्षित गरेर अर्को अभियानका लागि सरकारलाई आग्रह गरिएको उनले
बताए । अभियानका लागि 'आरम्भ—२०२०' नाम प्रस्ताव गरिएको छ ।
पर्यटन वर्ष कार्यक्रम कार्यान्वयन
समितिले डिसेम्बर १० मा लुम्बिनीमा पर्यटन वर्ष समापन कार्यक्रम गर्ने
योजना बनाएको छ । यससँगै नयाँ अभियानको पनि घोषणा हुनेछ । सन् २०१२ देखि
२०२० सम्ममा वाषिर्क २० लाख पर्यटक भित्र्याउने लक्ष्यसहित अभियानको घोषणा
गर्न लागिएको समितिले बताएको छ ।
'पर्यटनको प्रवर्द्धन र यसलाई राष्ट्रिय
प्राथमिकतामा ल्याउने यो अर्को प्रयास हुनेछ,' नाट्टा अध्यक्ष शर्माले भने ।
निजी क्षेत्रको प्रस्तावमा सरकार पनि सकारात्मक रहेको बताइएको छ । पर्यटन
वर्षमा पर्यटक आगमन केही बढे पनि अन्तर्राष्ट्रिय प्रवर्द्धन प्रभावकारी
हुन नसको भन्दै व्यवसायीले असन्तुष्टि जनाउँदै आएका छन् । यसका लागि अझै
केही वर्ष अभियानलाई निरन्तरता दिनुपर्ने माग उनीहरूको छ ।
पर्यटन वर्षका लागि गत आर्थिक वर्ष २३
करोड रुपैयाँ छुटयाइएकोमा समयमा टेन्डर प्रक्रिया पूरा नहुँदा आधा रकम
पि|mज भएको थियो । भारत र चीनमा प्रवर्द्धनात्मक कार्यक्रम सञ्चालन गर्न
टेन्डर आह्वान गरिएको थियो भने तेस्रो मुलुकका लागि सिएनएन र बिबिसीले
प्रस्ताव हालेका थिए । चालू आर्थिक वर्षमा भने पर्यटन वर्षका लागि १२ करोड
रुपैयाँ छुटयाइएको छ । यसमा सचिवालय खर्च र आन्तरिक तथा अन्तर्राष्ट्रिय
प्रवर्द्धन खर्च समावेश छ ।
निजी क्षेत्रको प्रस्तावमा सरकार
सकारात्मक रहेको व्यवसायीले बताएका छन् । पर्यटन मन्त्रालयका प्रवक्ता
हरिप्रसाद बस्यालले निजी क्षेत्रकै आग्रहमा पर्यटन वर्ष घोषणा गरिएको र
आगामी कार्यक्रममा पनि सहकार्य गर्न सरकार तयार रहेको बताए । अभियानको नाम र
उद्देश्यबारेमा छलफल भइरहेकोले टुंगो लागिनसकेको उनले जानकारी दिए ।
'हालसम्म सञ्चालित सबै अभियानको उद्देश्य
नेपाललाई अन्तर्राष्ट्रिय बजारमा एउटा उत्कृष्ट पर्यटकीय गन्तव्यको रूपमा
स्थापित गर्नु हो,' उनले भने । २०११ लाई सुरुवात बिन्दु मानेर प्रवर्द्धनका
कार्यक्रमा अगाडि बढाउने सरकारको योजना रहेको बस्यालले बताए । यसअघि सन्
१९९८ मा ५ लाख पर्यटकको लक्ष्यसहित नेपाल भ्रमण वर्ष मनाइएको थियो ।
पर्यटन वर्ष सुरुवात मात्र भएकोले
अभियानलाई निरन्तरता दिनुपर्ने तर्क व्यवसायीको छ । सरकारले पनि आफ्नो नीति
तथा कार्यक्रममा पर्यटन वर्षलाई निरन्तरता दिने घोषणा गरिसकेको छ ।
सरकारले गत असारमा सार्वजनिक गरेको नीति तथा कार्यक्रममा १५ वर्षभित्रमा
नेपाललाई उत्कृष्ट गन्तव्यका रूपमा विकास गरी विश्वको नमुना पर्यटन बनाउने
लक्ष्यसहित 'नेपाल पर्यटन वर्ष'लाई अभियानकै रूपमा निरन्तरता दिने उल्लेख छ
। देशका पर्यटकीय सम्भावना उजागर गर्न पूर्वदेखि पश्चिमसम्मका १७ वटा
पर्यटकीय क्षेत्रको स्थापना गरी ती क्षेत्रमा भौतिक पूर्वाधार र पर्यटन
सेवाको विकास गर्ने अवधारण्ाा सरकारले अगाडि सारेको छ । पर्यटन क्षेत्रको
जनशक्ति विकास, रोजगारी सिर्जना र ग्रामीण स्वास्थ्य पर्यटनको प्रवर्द्धनका
लागि एकीकृत पर्यटन सेवा केन्द्र स्थापना र सञ्चालन गर्दै जाने सरकारको
नीति छ ।
दुइ वर्षअघि नै सरकारले पर्यटन क्षेत्रको
विकासका लागि 'भिजन—२०२०' को घोषणा गरेको थियो । हालका प्रधानमन्त्री
डा.बाबुराम भट्टराई अर्थमन्त्री र उनकी पत्नी हिसिला यमी पर्यटनमन्त्री
हँुदा ल्याइएको 'भिजन—२०२०' कार्यान्वयन गर्न यसकै आधारमा निजी क्षेत्रले
'आरम्भ—२०२०' पर्यटन अभियानको प्रस्ताव गरेको हो ।
भिजन २०२० मा सन् २०२० सम्ममा वाषिर्क २०
लाख पर्यटक भित्र्याउने उल्लेख छ । हालको अभियानलाई निरन्तरता दिने हो भने
२०२० भन्दा अघि नै २० लाख पर्यटकको लक्ष्य हासिल गर्न सकिने दाबी
व्यवसायीको छ । भिजनमा ग्रामीण पर्यटनमा जोड दिँदै नेपाली जनताको जीवनस्तर
उकास्ने तथा पिछडिएका समुदायको पर्यटन क्षेत्रमा सहभागिता गराइने उल्लेख छ ।
नेपालको विभिन्न भागमा पर्यटक केन्द्रहरू स्थापना गर्ने, पर्वतारोहण,
र्याफ्टिङ, मठ मन्दिर तथा विभिन्न क्षेत्रमा पर्यटक आर्कषति गर्ने भिजनको
उद्देश्य रहेको छ
No comments:
Post a Comment